
Heeft u te maken met een storing in uw (elektra) installatie, laadpaal, zonnepanelen of in uw cv installatie ? Ik zorg dat de storing snel en vakkundig opgelost zal worden.
Voorbeelden van voorkomende storingen:
- Groepenkast storing
- Storing aan zonnepanelen
- Storing aan laadpalen
- Elektrische apparaten
- Stroomuitval
- Storing aan de buitenverlichting
- Kortsluiting
- Defecte vloerverwarming
- Defecte cv ketel
- Defecte kranen
Uiteraard kunt u mij tijdens werkuren (8u-17u) ook bereiken als het geen spoedgeval is. U kunt dan bellen met: +31 6 44 26 05 20 of mailen naar: info@jansentechniekenservice.nl of uw storing online doorgeven via het contact formulier.
Storing in de groepenkast
Heeft u last van een groep of een stop die er constant uit blijft springen, dan heeft u te maken met een kortsluiting.
- Schakel alle apparaten die zich op deze groep bevinden uit en haal ze uit de stopcontacten.
- Zet de groep of aardlekschakelaar weer aan en schakel de apparaten één voor één weer in.
- Indien na het inschakelen van een apparaat de automaat / stop wederom springt heeft u het defecte apparaat gevonden.
Blijft de storing aanwezig en de groep of aardlekschakelaar zichzelf uitschakelen terwijl de apparaten losgekoppeld zijn? Dan heeft u mogelijk een kortsluiting in uw elektriciteitsnet / bedrading. Dit type kortsluiting kan gevaarlijk zijn en zelfs brand veroorzaken!
Betreft het een spoedgeval omdat bijvoorbeeld de groep van de ketel niet meer werkt? Laat dan de spanning uitgeschakeld. U kunt ons dag en nacht bellen op: +31 6 44 26 05 20.
Is het geen spoedgeval maar wilt u het toch direct ’s nachts opgelost hebben? Ook dan kunt u ons gerust bellen. Houdt hierbij wel rekening dat de tarieven van de spoeddienst hoger zijn dan het normale tarief.
Werkt de laadpaal niet meer?
Wanneer het laden van uw auto niet meer goed functioneert ligt dit vaak aan de laad kabel / een slechte bevestiging van de kabel.
Controleer of de kabel goed is aangesloten en controleer of alle contacten schoon zijn.
Controleer ook of de aardlekschakelaar op beveiliging is gesprongen.
Is het avond en heeft u de auto morgen nodig?
Bel ons op: +31 6 44 26 05 20
U kunt ook het contact formulier invullen waarna ik z.s.m. contact met u zal opnemen.
(Buiten)verlichting uitgevallen?
Is de (buiten) verlichting van uw huis / pand uitgevallen? En brandt het licht bij de buren nog wel? Controleer eerst uw meterkast, mogelijk is de oorzaak een zekering, groep of de aardlekschakelaar.
U kunt ons dag en nacht bellen op: +31 6 44 26 05 20.
Als het geen spoedgeval is kunt u de storing online doorgeven. Ik zal dan z.s.m. contact met u opnemen om het probleem te verhelpen.
CV / ander installatie probleem?
Heeft u een probleem met uw cv ketel of een andere probleem met uw cv / water installatie ? Probeer het apparaat eerst te resetten door de stekker uit het stopcontact te halen en vervolgens weer terug te plaatsen. Mocht dit het probleem niet verhelpen kunt u mij bellen op: +31 6 44 26 05 20.